Din dag blir vad du gör den till !

Heej alla däär !
 
Nu är helgen äntligen över har haft en tuff helg men det kommer mer tuffare o tuffare dagar dom röda dagarna närmar sig o då blir det mer o mer jobb ushh.. Idag kom Eva så snäll och hämta upp mig o Sevan så åkte vi till jobbet jobbade 7-16.. Morgonen var jag ganska pigg sen blev det lite lång tråkit men sen höll ja på o julpynta lite på jobbet och fixa glögg åt dom gammla sysselsätter man sig lite så blir dagen bra ändå :) Det var en tuff dag jobbade ensam från 12-16 men det gick suveränt :) Belv nöjd faktiskt när jag lämmnade in nycklara :) .. Nu är man ledig Måndag o Tisdag SKÖÖÖÖNT om dom inte ringer in så klart men skulle behöva tare lungt nu för vecka 52 har jag jobb 7 dagar i rad plus en delad tur vecka 51 södag så det kommer bli truff :) Nu denna veckan som kommer (vecka 51) jobbar jag Onsdag, Torsdag, Fredag, och delad tur söndag så lite vila skulle inte skada :) .. Klockan 4a kom min älskling och hämta upp mig från jobbet vi drog till morsan satt där och drack kaffe min lillebrosha har köpt sin första bil :) Gratttiiis Seenciii :D:D .. Han ska äntligen börja övningköra stolt över honom är jag och jag vet att han kommer lyckas :D Sen kom jag hem och fixa mat till min älskling han ville ha ris i ugn med kyckling så jag gjorde lite mer så vi har till i morgon med så jag slipper göra luch så vi få hitta på något för kvällsmat i mon :)
Sen kom Jasmina och hälsa på vi satt här och snakade lite skit.. Nu sitter jag o bra tar det lungt i morgon ska jag ÄNTLIGEN SOVA UUUUTTTTTTTTT !! OHHHH VAD JAG HAR LÄNGTAT TILL SÖNDAG HAHAHA.. !
Lyssnar på Fazlijas nya låt som min mackica har skickat till mig i dag :) Den är ass bra lyssna själva :D
http://www.youtube.com/watch?v=SM8BLlvv04E&feature=youtu.be
 
Nu ska jag kolla på serijer o softa bara :) Nu är det fan i mig HEEELG FÖR MIG HAHAH !
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0