Jag saknar honom så jävla mycket !

 
 
 
 
Bara jag tänker på honom gör det ont i hela hjärtat :( mitt liv jag saknar honom så jävla mycket. Jag saknar allt med dig Sejdo :( ... Ja har frasse hemma hos mig odu vet ja är lite deprimerad så kommer han fram till mig.. Det känns så himmla tomt  utan dig det har inte gått så lång tid sen du åkte det är en månad oh13 dagar sdan men VI SAKNAR DIG HÄR HEMMA :(.. Du njuter i solen medans vi fryser ihjäl orsättvist hahaha.. Jag har inga ord o skriva men ja saknar honom så mycket o det är inte så att ja alltid blir ledsen när ja tänker att du är så långt bort från mig.. Men just nu så är det så jobbigt.. Det gör ont hur mycket jag saknar dig brate moj :( Du har alltid sagt saker o ting till mig som är rätt o fel.. Det du skrev sist till mig på fb i privat meddelande det värmde mitt hjärta :( <3 Men gjrde även ont för att du ser hur situatuion var här då :( men det är ju inget nytt dom har alltid varit så o kommer alltid o vara. Jag satt o tänkte på när vi lekte när vi var små o jag stekte dig i min spis AHAHHHAHHAHA KMRU IHÅG??
Ohhh om ja kunde bara drömma om dig o få se dig o krama om dig.. Frasse är lika deppig som jag ahahahah han sitter i knät på mig o ser att ja e ledsen så börj a han med hahahah så nu ska ja avsluta bloggen för o leka med din son hööhöö.. Iallafall så vet du att ja saknar dig så jäävla jääävlaaa mycket kom hem snart brate moj <3
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=z3x10r4kMvA 
låten döödaar !!!
 
En hälsning från mig o rassel som majka säger hahaha volim te <3
 


Kommentarer
goga

HaHa kolla på frase,haha majcu ti skida

Svar: hahahahha upalijo se hahaha
Amela Kolic

2012-12-07 @ 19:24:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0