Ono sto je srcu najdradze :)

Haalooha :)
 
Idag har jag haft sovmorgon så jävla skönt :) , sov till klockan halv 12 sen bakade jag en kaka som heter "majmunski kolac" på svenska blire apkaka :) hahaha.. Den vart bra men lite för söt.
Sen kom Jasmina och vi satt o bara prata hon är ingen kaffe människa men hon var tvungen och ta en liten kopp tsm med mig :) Det var faktiskt kul och träffa henne det var ett tag sen vi träffades och satt bara o prata :)
Sen drog jag , Rahman och Benjamin till Ako och Emina satt där spela lite kort och drog hem igen Rahman drog och kolla på IFK medans jag och Benjamin myste hemma så underbart och se min lilla bäbis växa och man ser att han har märkt av flera grejer och han skrattar o ler mer tiden går så fort :) Kan ni tänka er att han är 2 månader och 2 veckor gammal :) Guud tiden bara rinner iväg..
Jag älskar min lilla bäbiis määst.. Min underbara son mitt allt.. Har funderat på att tatuera in hans namn på min hand men det blir inte än det blir lite längre fram :) ..

När Rahman kom tillbacks från fotbollen kom Emina, Ako och Omer till oss spela kort ett tag sen drog dom nu har jag tvättat en maskin med Benjamins kläder..
Och nu har vi lagt oss :) ..
Har bestämt mig att jag ska börja banta från och med imorgon det ska bli promenader morgon och kväll !!!!!
INGA SÖTSAKER OCH INGET BRÖD TILL MATEN !!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0