tvättdag

hallå där alla glada och lyckliga :-) idag började min dag med att jag var överlycklig för jag trodde att jag hade kommit in på komvux.. men nej så var det nte utan jag hade komit in på senssus fast på distans o det vill jag apsolut nte ha för jag har svårt me matten o de va på komvux ja ville gå så jag blev lite besviken.. men fixade til det med dom på komvux så nu får vi se om jag kan läsa både matte a och natur a på komvux.. sen kom azra o mamma på en kaffe hos mig myyysss :-).. sen lagade jag mat och drog o tvätta fy helvete alltså de va nte mycket tvätt men ja hade lite lakan filtar o massa sånna grejer som man nte kan blanda med andra kläder så 9 maskiner blev det sammanlagt o ja våra torkrum är så jävla bra så inget blev tårt ushh.. min älskling kom förut från jobbet jag drog in o dusha nu ska jag nana sängen ska jobba i mon 7-13 nu börjar mitt tuffa shcema men det kmr någ gå bra. älsklingen ska dusha också sen blire sova vaknar 5 i mon för o hinna med spårvagnen 6,07 faan ush hatar vinter tid men men ni får ha det så bra god natt / the queen






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0