4 år och en månad :)

Idag har jag och min älskling varit tsm i 4 år och en månad fy vad tiden går fort :O..
Idag har jag fixat allt hemma vi har köpt en frys också så jag har fixat det här hemma.. Sen drog vi till mamma och lämnade Benjamin hos henne han fick vara där i nästan 2 timmar fick mamma vara barnvakt :) Det var faktiskt skönt och få lite egen tid och bara va. Vi gjorde inget speciellt vi var hos Ako och Emina och spela kort :) Men det var kul och bara va lite.. Vi saknade och tänkte på Benjamin så klart :) .. Sen drog jag Rahman och emina hem till mamma och hämta vår lilla prins.. Sen när vi kom hem till oss så färgade emina mig :) så nu har hårfärg i håret ska låta det stå i 45 min :) .. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0