Za dusmane moje !

Ako mislite da sam tuzna da bez vas bolujem da cu mozda srce svoje suzama da okujem. Ako mislite da sam luda sa covjekom da se posvadjam
doktora za glavu nadjite preko vam je potreban a ti pile moje, mislila si da si mangup kazna je usledila cini mi se da sam tvoju sujetu povredila ;) Shvatila si ali kasno pile moje pametno da mi sasvim dobro ide odkad nemamo kontakt. Da budes centar sveta dugo si htjela sada te je stigla kletva imala pa nemala
Zato nemoj da mi nudis ono sto mi ne treba zato nemoj da se brines
kako cu bez vas ja. Gledaj me sada pile moje, nikad bolje izgledam ko kraljica jaka sam ko lavica i bez vas sunce sja necu svama ja ;) !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0