- 2013 -

Gott nytt år alla där ute :)  , Jag har haft en bra men ändå inte så kul nyårsafton FICK EJ DRICKA HAHAH !
Men annars har det varit helt okej mycket känslor kom fram pga min lillebror Sejdo ej var med oss men annars var det ass bra :) Jag firade med min älskling, hans syster , hennes man , och min mahana <3..
Jaaa ni nu har hormonera börjat fungera hos mig hahahah.. Men har hittat ett bra sätt o varva ner sova ut är bra hehehehe..
 Har varit illa mående men nu har det blivit bättre om jag genomför med helgen ushh.. Nu blire bara ta det lungt o förbereda lite frågor till barnmorskan jag och min älskling ska dit nästa onsdag på inskriving :) ... Lääängtar.. Nu ska jag dusha sen ska Rahman köra azras kille till jobbet o vi ska skriva ner frågorna o sen se på film myyys <3<3
 
 
 
 
 
Srce moje i ja i nasa beba u stomaku heheh <3<3<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0