Snööö..

Idag har jag varit på jobbet 7-13, var ej lika pigg som igår men det gick bra :D Det har snöat hela jävla dagen fan.. Kom hem vid tjugo över 1 som tur hade jag både spårvag o buss med några minuters skillnad :) .. I morgon ska Eva köra mig till jobbet vi börjar samtidigt i mon och Sevan ska också med det är arbetskamrater. När jag kom hem så hade min älskling städat lite o han tände massa levande ljus så sööt.. Hade fixat kaffe så vi satt o drack kaffe tsm o kolla på våra serier sen drog vi till Willys och handla lite får nte handla så mycket för kylskåpet är katastrof massa vatten hela tiden. Massa fel på den här jävla lägenheten fan.. Sen fixa jag kvällsmat vi käkade förut o min bejbi åkte nyss till jobbet.. Fan i går han vi inte ses något pga han jobbade natt..  Så skönt har dushat ska blogga färdigt diska lite de vi käkat sen blire lägga sig kommer inte kunna sommna diekt kl är nte mer än kvart i 6.. Men skönto via :) .. I morgon ska ja också jobba 7-16 blir en lång dag faktiskt..Men men vi får göra den rolig :)
Idag har jag även lämmnat byxorna jag beställde från nelly skönt ofå de gjort ! Ska aldig mer beställa från dom att man fan inte får med en jävla retur lapp.. Man måste hålla på o skriva ut sj o grejer orka. Man lär sig en läxa ..

Hej så länge :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0