Helgen Ronneby / Värnamo

 
Hallå däär alla glada !
 
Helgen har varit helt underbar jag har haft en skit bra helg faktiskt.. Fredag börja vi köra mot Ronneby där mina kusiner bor. Vi hade det jätte kul, vi firade min kusins fru och hans dotter som fyllde år huset fullt var det. Mycket nya ansikten man fick se.. Kul och lära känna folk från pappas sida också :) .. Pappa mamma o mina syskon var också där :) , Sen på Lördag åkte jag o Rahman till Värnamo hos min andra kusin Samira :) Guuud vilken tjej, så skön ja svär vi är ganska lika på sättet faktiskt hehe, fick även lära känna hennes sambo Ado ass trevlig var han :)Vi kom dit på Lördag och stannade tills på söndag det var jätte kul fino nas cura docekla jag svär Samira du gjorde min helg :) Båda jag och min man är tacksamma för vi fick komma i na takom ljepom docetku ja lovar :D Måste bara påpeka att hon gör sån jävla god mat asss gooottt !!!..
Synd att vi inte kunde stanna längre för både jag och Rahman jobba idag, och även Samira och Ado.. Men det var kul den tiden vi hade tillsammans :D Ako bogda bice flera tillfällen vi kan ses. Söndag eftermiddag vid 1 typ kom mamma , pappa o min bröder till Samira och Ado vi hade det ass skoj :) Hvala vam na svemu det var jätte kul :D Ako bogda vidimo se uskoro opet <3
 
Idag har jag varit på jobbet TRÅKIGASTE JOBBDAGEN I HELA MITT LIV ! HÖÖÖLLL PÅ O DÖÖÖÖÖÖ !. Tiden gick så jävla segt alltså ohh, men det var så jävla bra alltså när jag skulle ta blodsocker på en gubbe så vare så här..

Jag : "Kalle jag ska ta ett litet stick i frigret är det ok?
"Kalle" : Ja apsolut..
Jag : Va bra , "Kalle"  jag är lite kall om händerna..
"Kalle" : Det gör inget för du är varm om hjärtat..

Ohh så¨sööt alltså hehhe han gjorde min dag till en lite bättre dag i allafall.. Sen kom jag hem vila mig i en timme nu har jag bakat pita och ska ta med mig pita till min Anki Ciganki i mon på jobbet :) , Har diskat o så snakat lite skit med Samira nu blire fixa lite i vardagsrummet tända mina ljus hahah varige gång jag tänder ljus tänker jag på Samira hon har ljus PRECIS ÖVER ALLT ! .. Sååå myyyysiiiigt :) , sen ska ja hoppa in i duschen jobbet väntar i mon 16-21 på Borgmästargåreden :)
 
/ The Queen
 
 
 
 
Ja i moja samirica <3
 
 
 
Min mamma o min man <3
 
 
Dusha moja
 
 
 
Moja pita :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0