Ledig :)

Så skönt i dag har jag varit ledig från jobbet :D , och i mon är jag också ledig dom ringde och undra om ja kunde komma in i mon men tacka nej vill tvätta.. Har lite tvätt så vill få det fixat till kul o nyår de e skönt :D.. Men tackade ja och jobba i helgen Lördag.. Skulle jobba Frdag, och hela dagen på söndag mennu blire Lördag också.. Fan ska jobba 5 helgen i rad nu.. Men men de blir någ bra extra pengar skadar inte :) Städade lite hemma i dag har fickat iordning allt bara kvar och tvätta i mon :D Har även bakat Lussekatter dom blev goda med fett stora hahaha..
Har pratat en stund med Samira och ett bra tag med Minella..:) Sköna brudar faktiskt.. 
Min älskling kom hem förut vi kolla på en seire o nu sover han.. Ja tänkte vänta o se om den nya Serien kommer ut ikvl.. Det blir bara mer o mer spännande :D:D
 
 
 
 
hahahha träffa på jasmina i hageby i dag omg har aldrig i mitt liv skrattat lika mycket som i dag hahahah...
 
/The Queen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0