Jobbet :)

Idag har jag haft en hälig dag på jobbet :) , jag trodde jag skulle jobba 7-13 men nepp 7-14:45 hehe.. I morgon däremot ska jag jobba 7-13.. Jg gick upp klockan 5 var ganska seg i början men sen blev jag ass pigg :) så dagen gick jätte bra men sen när man väl slutade så belv man seg kom hem lagade mat dusha o nu har jag lagt mig i tände massa ljus ass kalt i den här jävla lägenheten ohhh blir så trött på den kommer fan i mig ringa upp graflund på måndag så får dom fan i mig hitta mig en ny lägenhet eller något asss kaaallllt juuuh !!!..
Nu ska jag blossa en cigg sen blir det sova klockan är inte så mycket men måste vakna tidigt pga jag börjar 7 men har ingen buss föräns 7.. Spårvagn finns däremot sen får jag gå typ en kvart.. Min älskling sa att han skulle köra mig men han jobbar ff o ska eventuellt jobba natt i natt.. Så får sehur pigg jag är i mon o gå till jobbet halva vägen säkert i minus 15 grader som de var i morse.. Grannarna har redan börjat festa tänker nte på folk som ska fucking upp tidigt imon ohhh blir så trött på sånna snorungar som festar varige fucking helllllgg.... inget liv alltså ushh.
I morgon blir det bara jobba sen till Hageby ska lämmna tbx ett par byxor från nelly som jag har beställt.. sen komma hem dusha o bara lata mig jobbar söndag med.. Tuff helg med knappt bussar men men ..
 
Bjuuuuder på en skööön lååt av jasmin o jana ass braa  !

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=SzzBDeixT2s&NR=1
 
 
 
Så pigg var jag i morse när jag var framme på jobbet :)
 
 
Ombytt o ska böja jobba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0