JAAAAG SKA BLIII MAMMA !!!

Heeeej jag har underbara nyheter :D
Jag ska bli mamma :D:D Jag och min älskling ska bli föräldrar ako bogdragi da :D Jag är graaaviiid :D:D
Igår köpte jag ett test och det visa posetivt :D Jag blev jätte glad glädje tårarna bara rann.. Och min älskling blev också jätte glad :) Min mami ska bli den bästa mormor någonsin :D Jedva cekam <3 Idag jobbade jag till 11 sen drog jag och morsan till barnmorskan :D jag ville kolla upp det en extra gång för o vara 100% säkra ohhh min mami börja gråta av glädje o ja med :) När vi väl kom ut från barnmorskan börja mamma pussa mig ohh mitt hjärta hon gjorde mig så lycklig :D .. Vi ringde först till min mormor som kommer då bli gammel mormor :) ohhhh sååå sööööt.. Sen ringde vi runt till alla :D:D.. Jag är överlycklig tack gode gud för du gav oss den gåvan.. Hvala allahu dragi..
JAG HAR ALLT I LIVET NU NISTA MI VISE NE TREBA !!!!! ÖVVVVVVVEEEEEEEEER LYCKLIIIIIG !!!
 
 
 
 
Sträcket är nte så synligt för jag tåg kort efter några timmar men det är POSSSSETIIIIVT TTTTT !!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0