LEEEEDIIIIGGG !!!

Ohhh så jävla skööönt fick sova idag till 9 sen kom azra till mig vi satt o drack kaffe :-) sen fixa ja pita de blev att ja ändå gjorde mat.. sen ringer telefonen o jag kolla på displayen o de var jobbet.. o jaa dom vile att jag skulle hoppa in o jobba idag :-( kännde mej så taski för jag tackade nej :-( men jag var tvungen för ja kmr ha så mycket jobb o knappt ledigt något ushh.. så förlåt :-( sen kom min älskling hem o vi käka tsm ass gott men älsklingen vile ha riset hehe.. sen la vi oss o kolla på izet ohh så jävla rolig han e man kan sitta i timmar o titta på han hahhahaha så skööön.. våran data e fuckad något vetifan vad det är med den internett skiket funkar nte så ja bloggar från telefonen.. vi kollade på izet en stund sen däka vi båda så skönt o vila lite :-D:-D:-D vaknade vid 5 softa lite o diska nu ligger ja i min sköna säng med min sköna pijamas o kollar på 50 first dates :-) gillar den filmen :-) sen blire o kola om våra serier har kommit i morgon är man ledig ska nte göra något speciellt får se vad dagen bjuder på / KraaLjiiCaa







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0