Helgen vecka 33 Bääästa på läänge..

I fredas kom fata och Jonny hennes pojkävnn och hälsa på mig och min bejbi..
Det var festival här i Norrköping så vi var och umgiks det var jätte kul.
Vi åkte karuseller hahaha min bejbi var ass rädd haha.. Men de va kul..
I lördas åkte vi till vätten i Motala det var skojj vi åkte dit och fotta oss.
Sen åkte vi till Linköping där var det också festival fast de va inget med vad det var i norrkan här vare tusen gånger bättre och störra och mycket mer folk =D Sen fikade vi i linköping i Lins ett Cafee som hette så..
Sen kom vi hem käka och drog till festivalen det var jätte kul, vi drak också lite jag svär de va ass kul..
Min bejbiis föräldrar kommer till Sverige i moron OCH PÅ LÖÖÖÖRDAAAG BLIR DET BRÖLLOPSFEEST för mig och min bejib lääängtaar..

OMG OMG OMG OMG OMG DETTA MÅSTE NI LÄSA !!!
HAHHAHAHAHA JOOJ DE BÄÄÄSSSTA VAR I GÅR JAG OCH MIN BEJBI GÅR PÅ MARKNADEN HÄR I NORRKÖPING DEN HÄR FESTIVALEN HAHHAHAHHA SEN SER VI RÅTTAN HAHAHHAA OMG OMG OMG HON VAR ORANGE I ANSIKTET HAHAHAHHA OMG BLÄÄÄÄÄ HON VA SÅ FUL A HENNES NÄSTA OMG ASSÅ FUUUUJ MÅSTE JAG SÄGA BARA..
MIN BEJBI BARA LJUBAVI ENO ONE KURVE JA BARA DZE?
SEN HAN VISA HAHAHA JOOJ SÅ FUL HON VAR ASSÅ HAHAHHA HON HADE SÖNDER KLIPPTA TAJTS HON HÄRA HOEN I HALMSTAD HAHAHAHAHHAHHAA JOOOJ ASSÅ OCH HENNES SLÄKT STÖRSTA ZIGENARE FUUUJ HON VAR SÅ FUJ BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.. OCH HON HÖLL EN ANNAN ZIGENARE I HANDEN HAAHHAHAHA.. FUUUJ SÅ FULA DOM VAR BLÄÄÄÄÄ SPY PÅ DOM..







THE AND HOE ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0