Mina svärföräldrar är hääär snaaart <3



Shuuuuuuuulluuuuoluuuu har inte varit inne på ett bra tag har slutat jobba också så jag umgås mycket
me min bejbi nu för tiden jooj så lycklig ja är när mina dusmani kollar hur ja mår och bara döör av att ja är lyckig och glaaad IMAM SVE NISTA MI VISE NE TREBA ;) nek dusmani od muke puknu ;)
Nu 23 agusti kommer mina svärföräldrar till Sverige =D Så glad ja är jag opch min bejbi har handlat lite nya grejer till vår lägenhet ja har tagit kort på en del av vår ny möblerade vardagsrum :D så ja ska llägga ut så mina dusmani kan se ;) FUCK U HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE´S ...













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0