Nek laju inat dusmanima ;)

Lilla råtta hahahah så äkligt asså shiit vart ja än vänder mig om ja ser dina "vänner "

Vännen - Ooooo Ameelloooooo
KraaLjiiCaa - Heeeej PIIP
Vännen - Ha vart ska du ja hörde du har gift dig..
KraaLjiiCaa . hahah jaa de e sant vem sa till dig?
Vännen - Råttan
KraaLjiiCaa - HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA vad fan har hon och snaka om mig hon som luktar svett hela hon ?
Vännen - lele är ni inte vänner längre?
KraaLjiiCaa - Tyvärr umgås inte med horer ;)
Vännen - cace mori vad har hänt?
KraaLjiiCaa - nista skit it vi snakar inte om henne vi snakar om annat ;)

Hahaha du e bara svart sjuk för ja har gift mig för ja har en man ja har ett liv som du alltid drömt om ..
Min mamma åker inte till Bosnien och vill gifta bort mig ;) ja sam sama nasala svoju srecu;)
Kolla lilla råttis han har fått uppehållstillstånd ;) , och han ff med mig så han stände bara igen din käft och 100 som dig ;) ! hahaha ahh ska dra nu me älsko te försäkringskassan..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0