Chill kväll med Tina&Nadira.

Tina var här innan :) med sin söta dotter Nadira. Vi satt o softa o snaka lite om allt möjligt de va kul faktist vi bara satt o softa.. Min älskling e o jobbar lite exstra så tina messa innan o ville komma :D och ja som va så sjuk fan dom här dagarna så ja sa att hon kunde komma behövde värkligen vara med någon nu efter 4-5 dagars sjukdagar hehehe.. Så vi satt och bara snaka lite jätte trevligt vare faktist vi slapp dra ut o frysa fan. Så nu sitter ja i min och min bebis sovrum vi har inte fixat klart den än men den e ändå jätte mysig :D vi har pyntat här måste värkligen hitta kameran och ta kort på hela lägenheten så ni får se :) nää nu blire softa lite vid datan o ringa min bebi se vad han gör sen blire väl sova beror på när min man kommer hem :D.. Börjar bli duktig på att blogga faktist :D / KraaLjiiCaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0