Fan va sjönt :)

Fy fan va sjönt nu e vi klara med sovrummet och köket.. eller i köker bör vi köpa ett par andra gardiner bara :D vi ska nåog inte fixa mer i lägneheten tills dom inte renoverar :D.. Fy fan snart äre Jul också :D inte för att vi firar jul men nyår e våran Jul hehe.. Måste handla lite julklappar fan, så sjönt ligger i vårat sovrum så mysigt det e vi har sån snögubbe lampa som blinkar här :D så de e fett mysigt min bebi är i vardagsrummet ja ligger på sängen och bloggar lite.. Medans jag bloggar äter ja Aladin mmm va gott :D Har tvättat kläder i dag sen 2..
så ska dra snart och hämta dom :) :D Sen blire myspys me min bebi.
Byeee..


me

Vi får ta nya bilder snart har inga nya ja och min bebi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0