Härlig natt :)

Godmorgon :)
Gud va jag har sovit braaa :):):) har sovit hela natten så fucking sjööönt.. la mej runt 9 tiden sov ända tills halv 8a hehehe så sjönt de va jag vaknade till och från men kunde sommna om gud va söt min bebi är asså guud han krama om mig så sööt pussa mig undertiden ja sov ja vaknar till han bara sov bebi sov .. Ohh va ja älskar honom asså .. Egentligen borde han ine vara nära mig jag har ju maginfulensan så det e smittande men han så sööt ja svär.. Och de värsta är att vi ska få besök i dag fata och hennes kille a ja jag e magsjuk =( får hoppas på de bästa fan. Ser fram emot o träffa dom faktist det var ett bra tag sen man träffa dom.. Fata träffade vi senast när vi va i Ullared men jonny har vi inte träffat på ass länge..  ska bli kul faktist och ja mår ju mycket mycket bättre i dag än vad jag gjorde i går så de e ju + i kanten :D Idag ska jag fixa lasange när dom kommer :D
Min bebi åkte till jobbet kl 8a han slutar typ 2 så sen ska han handla mat och sånt ja kan inte gå ut fan..  hahahha satt här och blogga så ringer de på dörren kollar de e ass mörkt ser bara skugga :S , sen ja öppnar de e min bebi hahahah han glömde mob jooj så sööt han är ja svär han bara ja glömde mob tänkte om du ringer eller så så jag har tel hos mig ohh såå sööt han e ja svär.
Ingen har en sån bra man som jag har jag svär.. Vi har gått genom så mycket tillsammans bebi men ändå till slut är vi med varandra under den tiden du var i kossovo den tiden var värst asså =(
Läste förut mina gammla innlägg fan varige sekund räkna ja.. Men fala bogu nu är vi tsm o INGEN kan förändra det ti i ja do kraja zivota volim te najvise na svjetu <3




Juuustee Alen ska bli pappa inom kort :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0