Kallt..

Hello everybody :)

Idag har min dag gårr jätte snabbt faktist. Min bebi kom in i sovrumet runt 12 o väkte mig för att min pappa och mamma skulle komma och hälsa på :D Så jag gick upp dom kom vid ett tiden vi hade det trevligt :), planera lite införny år :D läängtar dit fan vec prosla godinu dana sen jag och min bebi förlova oss :D fett nice ju :D Måste bara säga att det är ass kallt ute fy fan asså min bebi smsa mig han var i valdemarsvik och jobba där vare - 27 :O a i norrköping var det - 22 KATASTROOOOOF !
Denna vintern är någ den värsta asså, tur att man har en ny bil nu som går mycket bättre på vintern fan:D. Nu är det bara 2 dagar kvar tills min zava o hennes kille kommer hit lääntar fan det va längesen jag träffa dom sist vare typ i September typ när jag och min bebi var i Ullared då åkte vi förbi hans syrra och hälsa på :) ..  Min bebi som vanligt sover denna tid och ja har kollat på filmen My namne is Khan för 6te gången hahaha idag blev det me mormor jag kolla den hehehe..
Sen nu när min zava kmr hit så blire ännu en gång bästa filmen jag svär bäst är den :D
Nää nu blire testa och sova måste fan vänja mig och sommna tidigare och vakna tidigare :)
Idag blire inga bilder har inte hunit fota något i dag men lovar att det blir någon till helgen iallfall nu när fata och hennes kille kmr :D

Byeee folket :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0