Linköping me älsklingen <3

Off vilken dag i dag..
Jag vakna runt 10 tiden gick upp min bebi satt vid datan o spela spel på Facebook hheheheh
vi slåss om rekordet (H), ja kollade på våra bästa år sen började våran äventyr hahaha
Först drog ja till skatteverket tog ut personbevis, ska göra nytt lägg med Kolic iefternman :D :)
Sen drog vi till arbetsförmedlingen, sen måt stan vi drog kolla runt lite köpte kulklappar vi hann köpa till min zava (fata), min pappa, och mina små bröder vi får forsätta en annan dag ehehe.. Har i nte hunnit köpa något till min bebi än fan. Jag va inne på Gina lite och kolla så ringde telefonen gissa vem det var? MÅLAREN :D:D:D:D:D:D
Dom kommer i morgon och ska börja renovera snaka om att ja blev super glad offf de blir perfekt till nyår :D Men den 24de December kommer min mans syrra och hennes kille hit :D så jag vill ha allting klart tills dess :D så ja antar att han fixa det tills de 24de :D Offf va glad ja blev jag svär :D sen drog vi till araben här kolla på mattor men de var inget och ha det fanns inte i rött och berst som vi ville ha så vi drog hem ist.
Sen kom vi hem käka och så sen softa vi lite hemma sen min bebi bara hajde vi drar till Linköping..
Sen vi drog till IKEA handla lite smått där hittar alltid något där hahah, sen drog vi till en arabaffär där och där hitta vi offff vilka mattor joooj ja visste inte vilken jag skulle köpa de fanns så sexyga ja svär :D
Så till slut min bebi bara bestäm du vilken du vill ha för mig spelare ingen roll :D så ja tog en till vardagsrumet och en till hallen sån hallmatta lång 4a meter :D jooj vad jag älskar den ja svär :D Väntar bara tills renoveringen e klar offff va ja läängtar :D nu sitter ja hemma i min sjöna säng min bebi ligger bredvind mig han sover o snarkar på hahhaa ska också någ lägga mig snart ska upp 7 i mon målaren kommer halv 8 - 8 ..
BYEEE




juste pytna för första gången VÅRAN egna julgran :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0