Mannen i mitt liv..







Hej läsare ja ni ser klockan hehe halv 4a på morgonen.
Jag kan inte sommna min bebi somnade typ runt 2 och jag kan ff inte sova
vi har drukigt energi drika heheheh så han hade lite svårt och sommna a ja kan ff inte sova hehe.
Sitter här i sovrumet och bara kollar lite på bilder, vidoklipp och sånt.
har inte lärt mig än hur man lägger in vidio på blogg =/ måste se me sejda eller tamara någon
av dom vet säkert :) , Sitter här och lyssnar på Indira Radic.
och tänker tillbacks lite fy fan va snabbt tiden har gått asså..
Nu den 31a december har det gått ett år sen jag och min bebi förlovade oss :O ass snabbt ju :O
Ingen är lyckligast än jag, jag lovar trodde aldrig att 2010 skulle jag vara en gift kvinna :O
ALDRIG ASSÅ , och att jag skulle ha allt jag har idag. alla möjligheter allt jag och min bebi
har skapat och fixat fy fan bebi vi har lyckats jävligt bra asså :)
Vi flytade i hop man kan säga då du kom tbx från kosovo :) den 28 Juni nu har det gått snart 6 månader sen du kom asså på ett halv år har vi hunnit me mycket. jel tako duso :D?
Vi har först och främst sparat ihop pengar och köpt nya möbler till våran nya lägenhet :)
Vi jobbar slipper ha sos som dom flesta har men leker att dom jobbar ;) ;) 
Vi har köpt en bil och nu den andra imamo sve a najvise i naj potrebnije to je nasa ljubav bebi zar ne? 
Fy fan va ja älskar honom alltså, han ligger här och snarkar sönder sig hehehe..
Jag pussa han innan han bara sover du inte? sen forsatte sova hehehe lilla tjokcisen..
Vi höll ju på och flytta när vi gifte oss borligt så jag har itne hunit visa er min vigselring ;)
Det är våra kumovi som köper den så de e itne min bebi som har köpt den :)
Den första har min man köpt de e min förlovningsring och den andra är vigselringen :)



Arbandet där den fick jag av min älskade man när han kom tbx från kosovo :D


Denna ringen off vad ja älskar den den passar mig ass fint :)
Fick den av en speciell familj <3 Det är två hästsko som är ihopp me varann
och man brukar ju säga att hästsko betyder lycka :D
Den fick jag av min svärmor och min svärfar <3 Tack så mycket <3<3<3<3


KOlla bara hoe ;) jag är LYCKLIGAST ! har aldrig varit så här lyckig&käär <3
Rahman kolic ♥ Amela Kolic za uvljek ti i ja ljubavi moja volim te najvise na ovom svjetu <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0