Golf IV :)

Äntligen lite vilo dags :)
Idag har jag haft för fullt upp fan har knappt suttit ner fan.
Jag och min bebi har köpt den ny bil :D En Golf IV :) Disel är den fy fan vilken skilnad det är
om man gemför med våran ford vi hade innan hehehe.. Biligt kom vi undan kan jag lova :D jag hade inte med mig kameran o fotta o plus att de e massa snöö ute så snodde jag en bild från googel hehehe
de e samma färg o allt fast lite mörkare är de mer svart är den :D



Jag vaknde runt halv 2 tiden då min mans syrra rignde så vi snakade lite ..
Sen gick ja upp tvätta lite kläder städa egentligen skulle jag storstäda i går men vi kollade på bilen o sånt o bestämde oss i dag och köpa den så det blev inget i går stääd.. fick ta igen allt i dag :D de blev översexygt tog nårgra bilder så hooe´s som du hoe ;) får se ;) hahahahha svartsjukan då ;)
Sen fixa jag mat ris i ugn och kykling :D ass gott :D nu sitter jag i sängen och bloggar lite :)
min bebi sitter bredbid mig och läser det jag bloggar hahaha så söt han e jag svär.
och nu säger han att han ska ut och röka cigg. hahah <3

Först fixa jag sovrummet men jag tog inga bilder på den ja tog
eferåt men orka itne lägga ut dom nu de e ganska sent nu fan.. men ni får se lite av de andra :D
haHAHAH DATUMET PÅ BILDERNA STÄMMER MEN INTE TIDEN DE KASNKE NI SJÄLVA MÄRKER HEHEHE


Vårat sexyga vardagsrum FÅ INTE PANIK NU HOE ;)



JAG ÄLSKAR VÅRA SOFFOR OFFFF VA SEXYGA DOM E :)

Gardinerna är min favorit :)

 
Tv bänken e våran gammla vi har inte hunnit köpa tv bänk ..
Och vetrina saknas så klart :D

Fixade även till mitt akvarium me min lilla guldfiskis :)



Nu ska ni få se vårat sexyga ny renoverade kök :) kakel plattorna har jag fixat..
Tapeterna har målaren fixat :) ÄLLLLSKAAAR KÖÖKEEET...


Det är när man precis kommer in till köket :D


Diskmaskinen ska itne stå där hehehe den ska vi ha vid diskbänken
men vi har inte koplat in den än :)



Jag bara älskar den :)

Hoe få inte nu ögonorgasm som du brukar säga ;)

WOOOOOW !

och hallleeeennnn



Mattan e översexy som ni själva ser :D:D:D

Offf nek moji dusmani puknu ;) ;) ;) parro kurvooo...
hahhaha min bebi gick ut till bilen o fixa sterion han e dum ja svär..
hahahha ska springa ut efter han volim te bebi <3

ÄR LYCKLIIIIIIIIIGAAAAAAAAAAASTTT
BJUDER PÅ EN SISA BILD DÅ :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0