Hääääliiiiiiiigt !

Guud va trött jag är har inte hunnit sova ut det är döö stressigt nu in till
nyårs aftion :) vi har handlat massa sprit de e huvudsaken att detta är klart :)
Klart man ska drika på nyårsafton fan :) läääängtaaar o då är det ju 1 år sen jag och min bebi förlova oss :)
Tiden bara rinner fan, och snart fyller jag 21 :D Mycket bra saker som händer i början av året hehe :)
Fata och jonny har varit hos oss i helgen :) vvi har haft det jätte kul lite drika blev det på julafton :)
fixa lite julbord och hade det trevligt :D Lite bilder blev det har inte hunit lägga in alla men ni får se en liten del hehehe ska lägga in dom andra sen också :) , fick en ass fin tunika av fata o liknande örhänge till sen fick vi en mikro så sexy den är ja svär asssss fiin :D och ja fick en guld ring :$ jätte sött utav henne jag svär :)
Och min bebi fick två tröjor :).. Nää nu ska ja dra mig och städa och mina små änglar e häär edin o elvir..
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0