FiiiiiX TriiiiX



Gúuuuuud muuuurgeeen !
Jag vaknade inte för s¨länge sen en kvart kasnke min moster ringde så vi snakade vi ska till henne nu klockan 2 på lunch :D Hon fixar mat =D fan ja är ass pigg fast ja sommna runt 6 i morse :S hehehe...
Ska fixa mig för vi ska dra dit de kasnke blir några fotton och så däör haahaha.. Fan de va så varmt dom här veckorna så att man inte pallar fixa sig av värmet ja svär.. Jooj ja döör så snygga klänningar de finns :O DOM ÄR ASSS BILLIIGA FRÅN 2.000-10.000 DE E SJUKT BILLIGT :D:D:D:D:D BILLIGT OCH BRA GILLAR VI HAHAHA ..
Den jag kolla på kostar 4.500 ali den är klockren asså.. MEn vi vvet inte rikgit när bröllopet blir så ja vill inte köpa i förtur.. :D Nuu ska ja väka min bejbi och fixa mig..

DUUUUSMANII MOGU SAMO DANAM ZAVIDA A DA NAS RASTANU NIIKADA ;)



























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0