Jag lever dom en drottning !

Fyyyy fan va sjönt det är ute det är extra varmt mmmmm va brun jag har blivit :D
Jag och min bejbi ha rinte vARIT hemma så mycket på sista tiden vi har varit över allt faktist vi åkte till ullared till gislaved hallandslän däråt med ;) hahah.. Vi kom hem i lördags sen på söndag drog vi och bada vi tog några bilder =D Som ja tänkte lägga ut lite hhehe.. Idag har ja jobbat dö trött är ja min bejbi kom och hämta min idag efter jobbet sen drog vi till skatteverket. sen till willys handla lite i morgon blire badhuset :D vi skulle dra te morsan o farsan i dag men ja tvättar.. Ja sitter helt död min bejbi diskar ja ska röra mig till tvätten nu ..
JAG HAR ETT LIV SOM DU ALDIG KOMMER HA HOE ;) , JA LEVER SOM EN DROTTNING ;) OAVSÄTT MINA MISSTAG ;)




Min bejbi pratade och ja fotta han hahaha..



 Medoooooo i jaa :D min bäbis har fott glasögon masllah så söööt




Jag & min bejbi .. HELT OSMINKAD ;)





Min bejbi simmar :D så duktig han är



Srca moja dva <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0