jobb jobb jobb


FYY FAN ORKAR INTE MER BARA JOBBAR JOBBAR O JOBBAR..
I morse vakna jag klockan 6 börja jobba 7..
körde en tur från 7-12 sen kom min bejbi och hämta mig vi kom hem han hade fixat mat så söt hehe..
STORSTÄDADE HELA LÄGENHETEN, helt översöt ja svär han jätte duktig.. Miiiiinnnnnn bäbiiiiiss de :D
Sen la vi oss i soffan och ja sommna ja va ass trött gick upp runt 3 duchade och nu sitter jag och driker kaffe :)
och lyssnade på denis nya låt den är skit bra :D http://www.youtube.com/watch?v=ta4QwrNUr5E den börjar som muzes en ängel i min dröm. ass bra =D ..
Nää nu ska ja röra mig jobbar från 16:15-21:15
Mina läsare som läser och tänker shiit hon jobbar snart hon kommer bli sen hon är sen bla bla bla..
Innan ni öppnar era stora käfter så ska ni veta att ja har en man som kör mig till jobbet :D

Gumman de livet ja lever drömmer många som du om ;)
Lilla jasmina ta inte åt dej de e inte till dig inte till dig heller Ramiza ;)
Ja pratar om en annan hoe ;)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0