Me and you we have something that nobody have.. Us against the world <3

JAG ÄR DEN LYKLIGASTE TJEJEN I HELA VÄRLDEEEEN !!!
Idag var jag och jobba till 12 bara sen drog jag och min bejbi och handla.. stor handla med andra ord..
Fan det känns underbart och ha min bejbi bredvid min sida ja svär.. Helt underbart..
vi kom hem nyss tog en kopkaffe.. nu duchar min bejbi ja ska ducha efter han sen bre dra till gislaved :D..
Vi ska träffa mina zave :D hehe min mans systrar me andra ord :D ..
Imorgon ska vi tll ullared och handla lite sen ska vi kasnke till Halmstad och träffa min mans kusiner som bor där vi får se hur långt vi kommer ;) .. Nuu ska ja dra och packa lite :D VOLIM TE JAVISE SRCE <3<3<3<3



Me and you we have something that nobody have.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0