mina svärföräldrar <3

shuu hej
nu har man varit ledig 2 dagar känns så skönt känner hur btttre man måpr efter lite ledighet hehe..
Ligger i soffan och kollar på våra bästa år så gryma dom är mion bejbi snakar i tel med någon av hans vänner från gbg..  I går var jag och handla lite presenter mina svärföräldrar kommer till Sverige :D fan va roligt det ska bli och få träffa dom =D=D=D=D=D är jätte glad faktist min bejbi är också överlycklig..
Vi kommer inte ha ett direkt börllop inte ett så stort bröllop.. vi kommer göra det nu i agusti när hela släkten är på plats :D:D:D .. Nu ska ja röra mig och fixa till mig kola klart på våra bästa år och sen dra me min bejbi till skatteverket vi ska fia hinderprövningen och sen fixa hans legg..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0