Nu är han hääär :-D

Shuu nu har jag inte varit inne på ett tag men de e bara för jag jobbar och min bejbi har kommit hem :D
Men men här kmr lite bilder =D





Första natten tsm :D


Viiiin :D





n

Så mysigt jag fixade :D




Den här bilden tog vi hemma hos min mormor ;:D så fin den vart ja sväär




Jag och min bejbi i Jönköping :D A6 centrum :D



Elvir ( lille bror) , sanela rahmans syrra, rahman, min underbara mami, min sötrnos fata och edin min lille bror. och sist men inte minst ajla :D



Fata fotade mig och min bejbi när han precis kom uit ur bussen :D



Edin & alen



Kraaljiicaaa



Min mami och jag vi väntar på min bejbi


KraaLjiiCaa mami fotta mig vid euro stop vi väntade på min bejbi



Eliii och jag kolla så sexygthår jag har :D




Jag och min änglar



KraaLjiicaaa precis innan vi skulle åka till jönköping och hämta min bejbi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0