- FixTrix -

Helllooo alla :)
Vaknade klockan halv elva kollade på våra bästa år sen drog jag och betala lite räkningar osv..
Sen kom mami till stan och hämta upp mig vi drog hem till morsan softa lite där sen drog jag till mormor..
Fick av henne tre tavlor me muskee på.. Skit fina var dom sen drog jag hem kom hem ringde min bejbis syrra sanela. Vi snaka ett litet tag sen drog jag till Tempo skulle hämta ut mitt paket som min bejbi hade skikat =)
Sen drog jag till Zenep hon bor precis där vid Tempo satt typ en timme hos henne så kollade vi på några bilder HAHAHAHA JOOJ VI GARVA SÖNDER OSS .. hahahha zenep
Asså ja kan inte beskriva hur ful hon var, när hon var liten hahahahaha... :P Sen drog jag hem satte upp tavlorna städade lite har bara damsuga lite i vardagsruymmet moppa i köket och vradgsrummet och sen städa toaletten :D Ska fixa pita också så jag har och ta med mig till jobbet i morgon :D Första dagen i mon på jobbet Yiiiiiiiiieeee...
Nu ska ja röra mig vi kanske hörs senare =)



/ Only Queen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0