- Första riktiga jobb dagen -

Idag blire jobba :D , pårikigt då hahaha fan va pirrigt det är ja är jätte nuyfiken :D
Plus att det är ett helt nytt ställen sen äre nya människor nytt ansikte man inte har sätt innan man kanske känner i gen någon men man har inte jobbat me dom innan :D Vaknade runt 10 fick sms av min bejbi sen drog jag in i ducha dusade sen kolla ja på vårabästa år fixade iordning min matlå¨da ska dra mig snart ska till hageby innan och köpa en tröja jag såg men ja vet inte ifall ja ska köpa den hahaha ja ska dit iallafall så får vi se vad ja handlra till slut hehehe.. Imorgon jobbar ja från 06-45-15 så ja ska till morsan o sova däär :D Nu ska ja röra mig byebye-..

Min bebi sooooon heeeeerrrr <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0