- Indira&Amela&Ema -

Shululuuuu bloggen..
Idag har ja inte varit hema så mycket vaknade runt 11 tiden kolla på vårabästa år bara 20 min fanns de kvar.
Sen drog ja och handla lite öl, vin ska handla cider i mon :D för min bejbi kommer så vi ska ha en fest här i vår lägenhet sen drog ja till netto handla lite sen kom ja hem la mig i soffan kolla på tv så ringde ja indira och vi bestämde för och ses :D, så jag fixa till mig lite och hon kom hem till mig me sin dotter ema jooj masallah så söt bäbisen e vi va hos mig till 5 sen drog vi till mc käka sen drog vi till navesta ja va lite hjos henne sen skulle ja hem för sejda och amira skulle komma :D , så ser ja henne .. Så ful stil så fortt hon såg mig hon sprang hem HAHAHHAHAHAHA ÄKLIGT JU HON VA ME SIN KUSIN HAHAHAHAHHAAHAHAHAH..
A innan dess såg ja hennes mamma mormor morfar alla va där ute o dom hälsa som normala folk gör a hon gömmer sig ÄKLIGT ! Fuuuj näää ska inte umgås me sånna mer har jag bestämt mig :D Kad i vidim ima da pljunem triput ;) Sen kom sejda och amira till mig vi softa nu sitter ja lite här bloggar o mesar me min bebi måste vänta till 00:00 slaget ska gratta min bejbi det är 9 måander mellan oss då :D
HEeeejedååå...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0