- Kako vrjeme prolazi volim te sve jace :$ -

Blogg dags innan ja lägger mig hehe, innan ja säger något annat måste ja säga att ja saknar min bejbi ass mycket =( hans pengar på mob e slut och de finns ingenstans han kan dra nu och köpa =( så han kan inte messa och ja kan inte sitta vid msn för ja måste lägga mig ska upp tidigt i morgon har jag introdusktion dag på jobbet.. Måste vara i Kneipen halv 9 :o ass tidigt ju ja är ju inte van och vakna tidigt hehe..
Måste upp runt tjugo i 7 fan =( men får se ja kasnke latar mig till 7 hahaha..
Saknar min bejbi som fan lyssnar på bajas låt =( och saknar han fett mycket
Har duchat nu ska dra och lägga mig ITALIEN LIGGER MED 0 OCH DOM ANDRA HAR ETT =(


MIIIIIIIIIIIIIIIISSSS U BEBYYYYYY


guuuud naaaaattt (8)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0