- Kakva takva sam -

Okej, jag har haft blogg ett bra tag men fattar inget så vi får se ifall detta blir sparat som jag skiver :) Hehe
Kom hem för en stund sedan jag har varit hos mormor ass mycket folk där pga hennes bror har dött =(
Så finns mycket och göra, kom hem som sagt nyss är ass trött har varit me mormor och hennes syrra
hela dagen på stan.. Nu sitter jag hemma är dö irriterad trött har inte sovit så ja är inte på något bra HUMÖR ALLS ! Har bråkat me killen, skulle dra och köpa rosor te mina små änglar dom har skolavslutning i dag..
Så men nu är ja på så dåligt humör så ja inte orkar ens dra dit ! OHH.. Nää nu ska ja dra vi får se ifall detta innlägget har sparats ..! Pusspåer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0