- Min bejbi fick viza :) -

GUUUUUUUUUUUUUUUUD JA KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT :O
OMG OMG OMG , jag var på jobbet idag börja kvart i 7 så ja sov hos morsan i går =)
Ajoj så trött jag var i morse.. Sen jobba jag runt 10 tiden skulle jag in och dokumentera så gjorde jag det, sen kollade jag min mejl AJOOJ JA SVÄR jag kunde inte tro mina ögon :o Min bejbi har fått visum :D han kan kommer till sverige asså :D OMG OMG ja kunde inte tro mina ögon ja börja darra skakas gråta skika 1000 sms till min bäbis att han skulle ringa upp mig hade inga pengar på luren..

Bäbis - Hej bebi sta je bilo ?
Ja - Ljubavi dobijo si vizu :D:D:D:D:D:D !
Bäbis - sta?
Ja -  da bebi dobijosi vizu sada sam gledala moj mejl :D:D:D:D
Bäbis - haha bebo allahati ? jel se salis
Ja - bebi edinami ja lovar :O

Omg han kunde inte tro han va så glad så söt han är han börja gråta av lycka :$
Jag var så glöad ja lovar hela ja skakade så vi la på ja ringde min mami direkt och berätta hon blev ass glad för vår skull sen ringde ja alla mostrar messa alla vänner ringde mormor :D Ja va så himmla glad ja kunde inte forsätta och jobba ja tog rasten runt 10 då när de va.. Nisam mogla doci sebi ja svär.. Så berätta jag till dom på jobbet dom var ass glada för min skull =) Jooj måste säga att de här är någ den bästa nyheten på länge :D Och det som är ännu bättre han fick tid redan på Måndag för och hämta viza :D Så ja bokade bussen åt honom på lördag :D den 26te Juni :D han är här 28de juni måndag :D JOOOOJ JEDDVAA CEEEKAM ska krama sönder honom =( ja kan inte fatta att detta är sant fan..Kako mi nedostaje nemoguce ja svär :'( miss u bebi so much.. Mami har lovat och hänga med mig och stor handla :D ja jobbar bara onsdag nästa vecka så det är sjönt kan göra fint hemma och pyssla om lite här :D Wuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu är fett glad faktist att han kommer :D
hans mami kommer säkert sakna han men men, takva je sudbina..

Inom kort Amela Kolic :D <3 I LOVE IT :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0