- Obicna drolja ;) -

NAAAAAAAAAAAAAJSRETNIIIJAAA NA SVJETTTUUUUUU !!
HAHAHAHAHHAHA NU SLIPPPER JAG KALLA DIG HOE ;) , HAN GÖR DET HAHAHAHAHAH.. !
ZNALA SAM DACE OVO VREJEME DOCI TAD KAD !! JA ÄR SÅ GLAD ASSÅ GÅR INTE OCH BESKRIVA OPAAA !
Nu dansar jag av lycka ja sväär.. Till och med han har insett vem hon är hahahaha.. YEEEEEEEEES I LOVE IT ;)
Du sa att han snaka massor om mig kolla nu han lägger ut en låt på sin FB om dig också hahahahah FUUJ!
TREBA DATE BUDE STID ! , Ja sa till dig gumman min det kommer ta tid men du kommer se när han väl inser vem du är han kommer fucka dig ;), i kosto sam rekla tako je bilo ;) ! Direkt du drar i jebes se me andra hahaha men de e ju din UNIIIQEEE STILE SOM DU SÄGER HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ÄKLIGT FINNS JU INTE VÄRRE HAHAHA..! Reklasam dace te moje reci stici visst det tog tre år men HAN SA DET ;) ! OCH HAN HAR INSETT ;)
Hahahaha du sa att han " aldig har älskat mig " mene uglavnom nikada nije zvao obicna drolja , i dame mrzi kucko dame zovne NIKADA ! HAHAHAHAHAHAH YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES ! DETTA MÅSTE FIRAS !
Opaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (H) Ja älskar mig själv :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Vill ni också höra låten :D? Hääääääääääääääääääär :  http://www.youtube.com/watch?v=9h8qDixed3U
Den är bäääääst... Iallafall nu ska jag gå vidare med min dag hur den såg ut i dag hehehe.. Vaknade halv 7 JOBBIGT SOM FAN VAR ASS TRÖTT =( Sen drog jag upp fixa till min matlåda gjorde mig i ording sen åkte jag till Informationsmötet jag hade i dag på förmiddag :D Sen drog jag till mormor ett litet dag hade rast i 2 timmar, sen åkte ja till jobbet jobba 4a timmar och i morgon jobbar jag som vanligtr =D Ska bli kul vi har fått sånna brikor och kod ass kul =) Sen när ja kom hem snaka ja me min bejbi på msn :D nu ska ja dra in och ducha sen blire glå på tvn ett tag sen sova :D imorgon jobbet väntar 14:45-21:15 :D Pusspåer ;) NAAAAAAAAAAAJ SRETNIJA !





me

Hata mig inte för att jag är finare&lyckligare än dig !
Saknar min bääbis rasso mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0