- Om 9 minuter är det 3 dagar kvar :D -

Opet ka tebi letim zemlja daleko je nadam se oku tvome kao u snu. Davno te nisam ljubila
usne mi zeljom goresreca ce opet doci jer vjerujem. A gdje si ti, ljubavi a gdje si ti da sebe pruzis mi
a gdje si cvete moj suze mi oci kvase ne, nema, nema te .Jos uvek slike naviru secanje bolom para
pozelim da opet imam tea tuga oci sklapa. =( Klecim i Bogu molim seda dodju lepi dani u meni sve je slomljeno otkada nisi tu..
Glömde skriva i min förra blogg som ja skrev lite tidigare i dag, att ja var och käka me elsan sapi (SEEJDA) DÅ .., så det inte blir missuppfattningear i denna blogg hahaha.. Jaaa kallar henne så.. AHhaha man får såna plave case och fy fan ja köpte en plus meny just för och få den MEN JA GLÖDE GLASET PÅ MC HAHAHAHA.. Sen sejda sa att hon skulle kasta sitt glas på mig ja bara shiiiiiiit :o moja casa ahahhahahahahaha så ja sprang tbx SOM TUR FANNS DEN KVAR HAHAHA.. ! Joooooj nu är det 3 daaagar kvaaar tills han mitt hjärta kommer a i morgon åker min bejbi till Sveeeeriiiigeeeeee =D Fan va jag saknar honom =( om ni undrar varför jag inte sover än det är för att jag inte kan =( kollade på min bejbis bilder innan =( är så ledsen saknar han som fan =( jooj asså lyssnade också på Dados låtar så det blir ännu värre =(.. Fali mi ljubav :'( låten dödar asså.. Och den här nisam te se nageldao =( jooj asså dom prikar rakt i hjärtat =( min bejbi ja kommer i håg jooj ja kommer i håg som om det var i dag.. När han kom hem till mig första gången han bara ljubavi ovo je tvoja pjesma men där han säger otrova sa dlana..... zauvljek tvoj dado polumenta.. Fan dom här låtarna gör så att ja bara blir ledsen nu är det inte mycket kvar tills han kommer .. Men ändå =( de känns så tomt asså och bara sitta vid den här jävla datan.. Alla hans blider presenter och sånt har ja gömt för och inte vara ledsen men nu när ja städa tog jag fram allt =( de e skit svårt och titta påt =( Nisam te se nagledala, nisam te se naljubila tako brzo sve je proslo ja sam tebe izgubila :'( (8) fast inte förlorat på så sätt ehehe.. Fan asså va ja saknar han ima daga pussam ihj'ääääl när han kommer =(.. Lyssnade innan också på godina nova =( av Sako polumetna den hade ja och min bejbi på när vi förlovade oss :'( ja trode itne jag skulle vara med min bejbi den här ny år :'( MEN GUUUD HJÄLPTE MIG ! , Sejda ringde nyss hon kanske kommer över till mig med sin vove :D me Pluto :D hahehe han är jätte söt men jätte farlig hahahaha...

 

Kad radost svijetom zavlada
i lose se zaboravi
kad svako nesto pozeli
zaklinju se voljeni

Bas tada cu se moliti
za tebe kao nekada
2x
Jer oduvijek si srcu mom
bila zelja jedina

REF.
I ovu Godinu Novu
samo cu tebi pjesme pjevati
kada se kazaljke sklope, duso
tebi cu prvoj cestitati

I ovu Godinu Novu
samo cu tebi posvetiti
iskreno i od srca, duso
tebi cu prvoj cestitati


Te noci svako pozeli
da mu se zelja ispuni
kad razdvojeni sastaju
a voljeni se zaklinju

Za tebe cu se moliti
da cuvaju te andjeli
2x
Jer oduvijek si srcu mom
jedina zelja bila ti

REF.
I ovu Godinu Novu
samo cu tebi pjesme pjevati
kada se kazaljke sklope, duso
tebi cu prvoj cestitati

I ovu Godinu Novu
samo cu tebi posvetiti
iskreno i od srca, duso
tebi cu prvoj cestitati

 

 

Älskar den här låten ass ja dööör när han säger ZA TEBE CUSE MOLITI DA CUVAJU TE ANDJELI OFFF de dööödar ...

HAHAHAHAH INNAN INNAN JAG DRAR MÅSTE JAG SKRIVA NÅGOT SÅ MÅSTE JAG PÅPEKA ATT JAG VA INNE PÅ DEN HOE´S BLOGG HAHAHAHAHA.. INTE HON I HALMSTAD UTAN HON I NORRKÖPING ;) HAHAHAHA JOOJ JA SKRATTA SÖNDER MIG ASSÅ HAHAHA HADJE SPRING NU OCH GÖR DIN BLOGG PRIVAT HAHAHAHAHA.. ASSSSSSSS GARV ASSÅ ! SHIIIIT GUMMAN MIN NIJE TI FINO ZVUCIS JEFTINO ;) LAZES NA PROVIDNO, HAHAHA BATALI TOOO ;) A STOCEMI TO ZVUCIS JEFTINO HAHAHAHHA DU ÄR BILLIG HAHAHAHA ! ÄKELIIIGT JUU !En till grej jag måste skriva om dig hoe , som du säger vänner HAHAHA man snakar inte skit om sina vänner och berättar till andra människor att din "bästa" vän har percat sin fitta ;) HAHAHAHAHA VART ÄR DITT KÖRKORT FÖRÄSTEN ? HAHAHAHAHAH SKULLE DU INTE HA DEN INNAN STUDENTEN HAHAHAHAHA VAD JAG ÄLSKAR SÅNNA STUNDER :D:D:D:D:D:D:D du är bara för biliig fattilappar asså hahahah.. Går och snakar skit att ja snakade skit om din bror HAHAHAHAH ÄKLIGT JU!
Gumman en sak ska du ha klart för dig vill jag snaka om din bror så gör jag det FRAMFÖR DIG ! Jag är varken rädd för dig eller din bror ELLER DIN MAMMA !
Bolje ti kazem stäng munnen e du snäll ;) , för öppnar jag min kommer det inte bli bra detta är inget hot utan jag är bara BESTÄMD ! De du säger att jag har snakat om din bror det har jag inte kosi ti dase tebi pravdam ? Men jag tycker de e fult att du ska snaka så för jag tycker om din bror han är ass snäll och trevlig KONSTIGT ATT NI ÄR SYSKON HAHAHAHAH !.. Ahh nää nu ska ja forsätta och snaka med min bejbi a ljubomorne kurve mogu damu puse ;) !! men min kille skulle aldig lägga sin snorre i din äkliga KLAMYDIJA MUN FUUUUUUUUUUUUUUUUUJ !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0