118 dana od kad te nisam vidla =(

Hejsan bloggen.. Har inte varit inne på ett bra tag nu men det e pga min mormors bror som har dött =( Så ja har varit mycket med familjen, har funnits där för dom och även dom för mig.. Det är svårt när man förlorar någon =/ det är svårt för oss alla men jag tror det är svårast för våran mormor.. Tycker ass synd om henne =( Men vad ska man göra livet går vidare men ALLT TAR SIN TID !..
Har även glömt bört min bejbi dom här senaste dagarna, men han förstår mig.. Idag har jag haft en sån jaävla CP dag som ja INTE VILL HA ! Men visst de var bara tvungen och hämda så.. Jag vakna runt 11 tiden sov hos mormor.. De va ja mormor och hennes syrra i samma säng hahaha mysigt =P..
Sem när jag gick upp så hade dzani mormors systers son då, hade åkt hem till gbg me sin kompis. Så ja hjälpte mormor och städa lite och moppa.. Sen när mormors syrra vakna så drog vi till hageby handla lite, så åkte ja hem och hon åkte tbx te mormor. OCH SEN BÖRJA DE VÄRSTA ! .
Vi hade inte snakat på ett bra tag jag och min bejbi, visst vi hördes varige dag via sms men när ja va hos mormor och hjälpte till där så hade ja inte tid med sms och sånt.. På kvällarna hade ja men inte på dagarna.. Men min bebi hade förstålse för det.. Så när ja hanldade då köpte jag Parilno 99..
Och när ja kom hem så va min bejbi på sin kusins dzenaza hon hade dött så ja väntdade sen ringde ja honom vi snakade inte ens 15 min VI BÖRJA BRÅKA !! JAG HATAR SÅNT ! HAAAAAAAAAAAAATAAR ! 
Ja kanske överdrev i dag men ja va så förhelvete arg och besviken, visst han sa inget dåligt men ja tog de fel, sen när ja vart sur vart han också o då blev ja ännu mer sur.. Jooj dagen var rent helvte =/ så ja dog sönder min mob =( och kan inte hitta knapparna till mob =( dom har försunnit :S , så ja måste någ köpa ny tel kan inte svara när någon ringer =/ eller skriva sms.. Måste andvända CACKALICA HAHAHAHA ! .. Så vi har inte smsat så han messa att ja skulle logga in på msn och då gjorde jag det. Vi snaka ända till halv 12 han sover nu =( men ja kan inte sova pga jag var så dum mot han snart är det 4 månader sen han åkte =(, idag äre det 118 sen han åkte =( de e svårt ja vet bebi att det är darför vi bråkar MEN VI MÅSTE HÅLLA UT LITE LITE LITE LIIIIIIIITE TILL.. <3
Ja sitter kollar på bilder tårarna rinner driker mjölk i våran mugg =( eller rättaresagt muggen som ja köpte till honom med våran bild på :'( NEMAM NISTA VISE SAMO SLIKE =( DRRAGI ALBUM MOJ <3


Kako vrjeme prolazi volim te sve jace <3
Sånna minnen tar livet av mig och veta att du är flera tusen mil i från mig (U)


Sanjam tvoje lice trecu noc za redom =(, i u snu te dozivam...
Boze sa kakvim zarom jos ti usne ljubim necu da se probudim.
Sanjam srecno vreme tebe pored mene jutro mi te otima. Hladan jastuk grlim, jos te svuda ima noc mi kao godina. Napla se zedan vode, lutalica skrasice sea slepa od ljubavi cekam cuda da se dese.Sklopim oci da te gledam te slike mi zivot znace kako vreme prolazi volim te sve jace <3
Svaka tuga trazi druga od mene boljeg drustva nema sa mnom zivi,
uvljek uspje da ozivi album dragih uspomena...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0