4a dagar kvaaaar =D

Nu är det bara 4a dagar kvar tills min bejbii kommer :D:D:D:D:D:D:D:D
Har inte varit inne och bloggat på ett tag det är bara för att jag jobbar och styr och ställer hemma :D Min bejbi kommer ju på Måndag :D , så ja har inte tid och sitta vid datan =D
Idag var ja hos mormor ett tag sen drog jag till stan handla lite :D på gina köpte ass fint halsband väska och örhänge :D Måste köpa ett vykort också till min bejbi som ja ska skriva in en ass fin text jag har skrivit :D
Jag kan inte fatta att han kommer på MÅNDAG :o ,jooj bebiii ja kommer pussa sööönder diiig krama dig jätte jäätee hårt och aldig mer släppa dig <3 , kollade på våra bilder innan =( då kom tårarna fy fan asså 129 dagar har vi inte sets =( nu den 26 på lördag blir det 9 månader mellan mig och min bebi fyy fan va tiden går snabbt ju :O lyssnar på dado polumenta =/ saknar min bejbi när ja hör på sånna låtar =(
Men men insallah snart kommer han I NIKADA NIKADA SE NECEMO RAZVAJATI !!!



Papi , jag , min bejbi , och min älskade mami <3
saaaknar den tiden =( de va innan vår förlovningsfest =( <3,<3<3<3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0