En enda dag kvar =D

Kolla klockan 01:40 a jag kan inte sova =/ Min bebi är påväg :D jooj så pirrigt det är darför kan jag inte sova hahaha.. Meni nema spavanja danas A APSOLUTNO SUTRA HAHAHA.. Joooj bejbi ja svär jedva cekam da te vidim date JAKO JAKO JAAAAAAAAAAAAAAKO ZAGRLIM I DATI KAZEM JA ÄLSKAR DIG MYCKET MER ..
Fyy fan vad jag har saknat honom =( Men bejbi samo jos jedan dan så är du framme :D hehe klockan är efter tolv så det blir en dag kvar hehehe.. Jedva sam cekala da ovaj dan dodze da se ti meni vratis ovamo i da pocnemo nasi zivot bejbi a bejbi i dugo se nismo videli mi nedostaju mi tvoji osmesi
zato pozuri da stignes do mene sto pre za mene cuvaj svoje poljupce..
Ovaj dan je tako nasmejan tako veseo i radostan ti se vracas i ja cekam te
za tebe cuvam svoje poljupce..Strpljenje vec me sada izdaje
jos jedan dan i bilo bi previse.. Sad se tesim da proci ce to ljubavi samo jos jedan dan bebi
jos malo i mi bit cemo zajedno <3


Ibland blir allt bara för mycket. och mycket mer






Kad gledam ove nase slike onda pomislim ljubavi koliko ti meni znacis u zivotu.. Koliko simi pomogo u zivou..
Ti si me digo iz pepela poveo do neba, ti si mi ruku dao kad je trebalo.. Ti si mi suze brisao sakrijo me od ocaja
ti si me, ti si me uvijek volijo. Ti si me poveo do neba ti si mi krila dao od tuge ukrao.
Ti si mi put pokazao tamo gdje je obala ti si me, ti si me uvijek volijo.  Sta bih ja da tebe nemam ne znam kud bi
ne znam sta bih Ko pepeo rasula se po svijetu bijelom jos bi danas bila ona ista sa starim odijelom..
Volim te bubavi i jedva cekam date vidim <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0