Grattis bejbi på våran 9 månaders dag <3

Idag är det exagt 9 månader sen jag och min bejbi blev tsm =D
Grattis bebiii ♥ på våran dag i dag , synd att vi inte kan vara med varandra den här dagen =( Men som tur det på måndag kommer vi vara med varandra bebi och då släpper vi inte taget om varandra jel tako duso ♥ jag har saknat honom jätte mycket =( men insallah nu på måndag jooj ja kan inte vänta tills jag ser honom kliva ner från bussen.. Jag skickade ett meddelande till min bejbi i dag när klockan slåg 00:00 och gratta han heheh..
Vaknade runt 10 tiden idag så ringde jag Sejda min kusin, vi skulle tsm te ÖB handla lite grejer där.. Så drog vi runt 11 tiden, sen drog vi till mig jag lämmnade  påsarna hemma sen drog vi till stan jag skulle köpa ett par skor som jag såg ass fina inne på Bell ass snygga ju men de va stängt =(, så ja frå dra på måndag om jag hinner..
Sen kom jag hem städa lite sen drog jag till ICA ja skulle ladda på kortet och ringa min bejbi, så hade fata ringt mig min bejbis syrra.. Så ringde jag upp henne så pratade hon i hemma telefonen med min mami hehe så jag fick prata me Sanela :-D Så vi prata en stund sen snakade jag med Fata och spårvagnen gick ass seg i dag för de e sån röd dag.. Så jag gick till ICA och prata me Fata sen handla jag lite där och tanka på kortet ringde min bejbi vi prata typ 20 min sen skulle han forsätta och jobba ♥ så jag la på och drog hem la mig i soffan va ass trött sen råka jag sommna hahah jag sov typ 2 timmar sen ringde ja morsan snakade me henne ett tag sen ringde jag min bejbi han hade precis slutat jobbet.. Så vi pratade typ 40 min sen snakade jag med min svärmor typ en kvar. Jooj va gullig hon är jag lovar ♥ hon är jätte söt hon var glad för min bejbi fick viza men hon var lite ledsen för han ska åka hemifrån.. Det är ju klart fan han är hennes ungsta son dessutom yngsta barn också måste vara fett jobbigt för henne fan.. Men jag lovade henne och ta hand om rasso heheh.. Hon är jätte snäll jag svär INGEN INGEN HAR BÄTTRE SVÄRMOR ÄN JAG ;) ! Hon bara ako bogda till år dase vidimo.. Ja svär jag ser värkligen fram emot och träffa henne och lära känna henne mer.. Min bejbis papi också jag svär han är jätte rolig heheh..  Som sagt INGEN HAR BÄTTRE SVÄRFÖRÄLDRAR ÄN MIG !
Nu har jag precis käkat ska dra och vika kläderna jag tvätte för två dagar sen heheh har inte orkat vika hahah.. Måste göra det nu fan min bejbiii kommer snart också då vill jag inte sitta och vika dom hahah.. BOLJE SADA !
Sen har vi tid tsm han och jag :D Nää nu ska draaaa om 5 timmar och 10 min ÅKER MIN BEJBI TILL SVERIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0