I love it ;-)

Först måste jag säga att jag är jätte pigg fast klockan är 2 HAHAHAH..
Ska lägga in några bilder nu ska inte skriva så mytcket heehe..





Den här bilden tog jag på bajram 09 när jag och min bejbi snaka..




'Adrijanas 15de födelsedag..



Kevins födelsedag 19 juli 2008



Min bejbi & jag


Min sexbomb :D Så söööt hon e min bucko var bara tvungen och lägga ut den här bilden :D
Den är över fin <3 nu blire städa :D har snakat me bucko men sen skulle bateriet döö.. Och jag har sovit till 21.00 i dag hahaha sen tog jag en ficka med amira och sejda kom hem runt 12 tiden har sanakt me bucko tills dess :D
Så nu har jag tråkigt i morgon ska ja hem till min mormor...



Kommentarer
Sexbomb

Hallo undrade vad din puck heter och i efternamn eller har hon Facebook eller msn tycker hon är väldig söt.

2012-09-03 @ 20:41:15
Anonym

shitttt villkeennnn Sexbomb

2012-10-18 @ 22:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0