Lite skojj =)

Innan ja skriver så måste ja ekänna att jag snodde frågorna från min kusin xD hahaha..
 

SENASTE:
Dryck: Apelsin saft
Telefonsamtalet: Jasmina
SMS: Jelena
Sång du lyssnade på: Jovana Tipsin - usne od leda
Gången du grät: Torsdag 17 Juni 2010 :) då min bejbi fick viza :)


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Hmm nae ?
Har någon varit otrogen mot dig: nea inte som jag vet iallafall bäst för den :P
Varit kär?: JAG ÄR KÄR :)
Förlorat någon speciell person: Inte va jag kommer i håg =/
Varit deprimerad: o jaaah i 4a månader =(


DINA TRE FAVORITFÄRGER:


I ÅR HAR DU:


BLANDAT:


DIN FÖRSTA:


JUST NU:


DIN FRAMTID:


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


TROR DU PÅ:


SVARA ÄRLIGT:

 

Haft mer än en pojkvän på samma gång: ALDRIG !
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Hmm vet inte..
Vad kan du verkligen inte leva utan: Medo&elvir, min mami och rahman..
Dig själv: aaa
Mirakel: aa
Kärlek vid första ögonkastet: ja vet inte har aldig varit med om det.
Tomten: klart :D jag får ju precenter varige år så :D han finns så länge mina föräldrar finns hahaha..
Att kyssas på första dejten: hehehe aa min bebi gjorde det på mig :$
Änglar: aa 

Läppar eller ögon: hans ögon dödar <3
Kramar eller pussar:  Båda har saknat min bejbi så mycket så ja vet inte vad ja ska svara på denna frågan hahah.
Kortare eller längre: längre SÅ KLART !
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: inget utav det, min bejbi är bra som han är :D han behöver bara gå upp i vikt lite ehhe..
Tatueringar eller piercingar:  min önskan är att han ska ha en piercing i örat :$ vi får se om ja kan tvinga till honom det :D MÅÅÅÅSTE LYCKAS !
Ragg eller förhållande: Förhållande så klart, är inte som andra hoes känn er träffade du i halmstad och du i atrum kucko malena   
Bråkstake eller tveksam: Inget..

HAR DU NÅGONSIN:

Tappat glasögon eller linser: linser hahahah i toa stolen hahahahhah
Haft sex på första dejten: HAHAHAHA Är inte som en viss person som knullar u kokuruze ;) hahaha a tetka je vidla i izbacila iz kuce ;) hahahah
Krossat någons hjärta: hahaha, jaa STOLT !
Har du blivit arresterad: Jag ? Amela ? neee aldig HAHAHAHAHAHAHA xD
Dissat någon: hahahha fer än så..
Gillat din killkompis (mer än som vän): nej för fan.
Vill du ha barn: Jaaa, ser fram emot och ha ett barn nästa år :D
Vill du gifta dig: Japp, INOM KORT !
Karriär i åtanke: Sjuksköterka

Äter du: paprike hahaha
Lyssnar du på: fazlija
Väntar du på: då är det en dag mindre kvar tills min bejbi kommer :D

Tack för mig kuk i dig ;) tack och hej !

Operation: halsmandlarna, när ja va 9år
Bästa vän: Sånt finns inte i min värld, alla är falska och hoe´s.. Finns många goda vänner men ingen e bästa vän.
Sporten du spelade: basket.
Husdjur: laky =( hund..
Konsert: Hmm, ja tror det var zlata petrovic hehehe..
Alkohol du drack: Cider :D
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla..
Hur många barn vill du ha: Hmmm 3-4 :D:D
Har du några husdjur: två st, chinchillor
Vill du ändra ditt namn: nae är nöjd som det är :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var ledsen som fan och besviken =( för min bejbi fick åka 15de feb och jag fyllde år 17 =( så det blev inte så mycket den födelsedagen..=(
Vilken tid vaknade du idag: 10.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: var med medo och jelenkusha :D
Någonting som du längtar till: AAA MIN BEEEJBIII !!!!
Senaste gången du träffade din pappa: igår :D
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: INGET LIVET ÄR PERFEKT :)
Vad lyssnar du på just nu: musik
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ehh nae
Vad gör dig irriterad just nu: INGETING ZNAM DA GLEDAS MOJ BLOGG I DA CRKAVAS 
Vad är ditt namn: KraaLjiiCaa
Singel/upptagen: UPPTAGEN ( FÖRLOVAD ) INOM KORT GIFT =)
Stjärntecken: Vattumannen :)
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: nvaskolan
Gymnasie: eber
Högskola: HAHHAHA, de e någ inget för mig haha inte just nu iallafall.
Hårfärg: Den finaste min bejbi älskar svart så´jag har SVART !
Långt eller kort: Långt UTAN LÖSHÅR
Vad gillar du gällande dig själv: allting
Piercings: öron, näsan , läppen
Tatueringar: nae men vill ha Mama i tata på handen :D
Höger eller vänster: Höger

Lärt känna en ny vän: precis..
Fått ditt hjärta krossat: jaa, då min bebi fick åka tbx =(
Skrattat så att du har börjat gråta: HHEHEH AAA.. Så fort jag tänker på en tjej HON ÄR ÅRETS SKÄMT SÅ GARVAR JAG HAHAHAHAHHAHA NU GÖR JAG DET ÄNNU MER BAHAHAHHAHAHA..
Träffat någon som förändrat ditt liv: aa min älskling
Insett vilka som är dina äkta vänner: APSOLUT !
Fått reda på att någon har pratat om dig: aa
Kysst en kompis: Kysst ? nae?
färg 1: RÖD RÖD RÖD OCH BARA RÖTT HEHE.
färg 2: Blå
färg 3: rosa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0