Memory <3


Den här bilden älskar jag kolla min bejbii jooj va sööt nedostajes mi bäbis jätte mycket :'(^
De va i gbg innan vi skulle dra till stan kolla min bejbis gröna ögon mallsah <3
Ibland blir allt bara för mycket.

A den här bilden tog jag på min bejbi när han satt vid datan i gbg i hans lägenhet..
Den tröjan hade ja åkt till Angered och köpte den :D passade honom över fint..
HAHAHAH KOLLA SKÅPET DÄR BAKÅT SOM HAN SLÅG SÖNDER NÄR HAN BLEV ARG HAHAHAHA
MMMMMMMMMMMMMWWWWWWWWWWAAAA VOLIM TE (LL)
och mycket mer





Han är allt jag har och mycket mer ♥
Jag och min bejbi är sams heheh, klockan är väldigt mycket för någon som har som la sig
 i går halv 4a och vakna halv 8a i morse =/ eller vad säger ni ? Hmm aa skulle tro det ja blir inte pigg på att sova i 12 timmar a tänk er då 4a timmar hur pigg ja va =/ Hmm INGET ALLS ! 
Jag och min bejbi hade en jobbig dag, vi bråka som fan men de e sånt som händer hos oss DET VAR MITT FEL ! 
Det är oftast mitt fel enligt han hahaha men de är inte så HAN GÖR OCKSÅ FEL ! 
men men vilket som huvudsaken är att vi är sams och att vi älskar varandra a dusmani nek crknu jel tako ljubavi . Jag städade nästan klart hela köket har bestämt mig och städa hela huset GENERALNO ! Innan ja börjar jobba =D ska börja jobba nu på tisdag 15 Juni =D LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAR FAKTIST ! 
Tråkigt och sitta hemma bara =/ Insallah nu till veckan kommer jag få svar från migrationverket ako bogda insallah  så kommer allt bli ännu bättre to je to sto se mi nismo dugo videli bäääbiis.. Min bejbi sover som en liten ängel ja messa men får inget svar han sover. A ja börjar bli ass trött ja me nää ska dra och lägga mig fan..
Rahman&Amela ZAUVLJEK volim te duso moja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0