Nu är det inte länge kvar :)

och mycket mer

Okej nu är det inte länge kvar, jag kunde inte sova alls i går =/
JAG ÄR SÅ NERVÖÖÖÖÖS ! , jag kan inte förklara känslan asså..
Snakade me min bejbi runt halv ett och då var han i madjarsku granicu dom kolla pass och sånt..
Sen åkte dom runt halv 2 =D så han är på väg på väg på VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG !
är jätte glad faktist ringde min svärmor i dag pratade lite med henne hon var jätte glad för våran skull..
jag lovar så sööt hon är, snakade me sanela och fata i dag också..
Har städat hela vardagsrummet har tagit lägenheten ut och in hahah.. Tvättade mattan i vardagsrummet också är döö trött. Nu klockan 5 har jag tvätt tid då ska jag tvätta gardinerna och hänga upp dom och där är allt klart =) ..
Sen ska ja tvätta mattan i toan och den i hallen.. Den i köket behöv inte ..
Bebiiiiiiiiiiiii joooooos samo maloo och då är du i min famn :$ VOLIM TE DUSO <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0