17 dagar kvar till flytt =D

Tjena alla :)

Vakna runt tio tiden, har legat i sängen hela tiden o kollat runt på datan hahah.
Ligger ff hahaha, pallar inte gå upp asså.. Min bebi är med min pappa dom jobbar dom skulle hjälpa en man med något fan vet ja vad de va men men iallafall han e inte hemma så ja e själv hemma och kolla på Jalla Jalla de va så länge sen ja såg på den faktist så nu kollar ja lite på youtube..
Hitta en skit fin bild på min papi och min bästa moser från min student ass fin asså ska lägga in den :D
Igår va vi hos min mami&papi vi spela fia hahahaha ja min bebi mamma och pappa.. Hahahaha min pappa e bäst ja svär hahaha ahn blir så arg när han förlorar hahaha.. A på Bosniska heter fia "Covjece ne ljuti se " = Mannen bli inte arg.. hahahahha men han blir tvärtom hahahhahaha bäääst e han.. Idag blire tare lungt fixa lite käk till min bebi när han kommer hem sen blire bara ta de lungt jobbet väntar i mon :D / Byeeee





Så fina dom e <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0