5 dagar kvar tills vi flyttar :-)

Shaaaanaaa alluuupuuutaaa hahaha..
Vaknade för en timme sen typ la mej halv 5 o vakna nu :S ..
ahhaha men är ändå inte trött :) så de e sjönt i dag blire sända en hel del. Imorgon blire Linköping me min man <3 vi ska handla på ikeaa lite och biltema måste vi till också kom han ppå sen.. så vi ska dra dit :)
Jag har bästa livet ja svär !, har allt ja behöver och mycker mer än så !
bara att hon inte är mer med dig betyder nte de att ja kommer springa bakom dig som en hund ;) !
HON VÄNTADE BARA ATT JA SKA GIFTA MIG FÖR ATT LÄMMNA DIG !..
Åker utomlands utan dig ahahaha kolla hur mycket e du värld i hennes ögon egentligen?
Aja ja har min man och kommer ALDRIG NÅGONSIN SVEKA HAN för någon som dig ;) !




Vjencalasam se sa njime ;) !
Sad iz zlatne case vodu pijem, ko kraljica zlatnu krunu nosim.
Svega imam a ti ljubav prosis!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0