Hur gör jag ?

Hur gör jag? Äre värkligen så ja vill ha? Eller vad hur när och vart gör jag?
Ja vet inte riktigt hur ja vill ha det.. Jag drömde om min tjej kompis.. visst vi e inte vänner längre.
men ja drömde om att du mådde skit dåligt o sånt de va ingen fin dröm :O.. ja skrev till dig också att du skulle höra av dig.. Synd att ja inte har kvar ditt nr =/ men jag ville värkligen ringa upp dig i går mitt i natten.. ja vart jätte orolig för dig. De kom en skit dålig känsla.. Ja hoppas bara allt e bra me din mormor.. Att de inte var den känsan ja fick:O.. Saknar den tiden ja var med dig.. Visst att du visade en ass dålig sida ifrån dig men vad gör ja? De e itne de asså du vet inte hur duvill ha de ja har inte varit den snällaste häller måt dig ja har skrivit en helt del om dig o så MEN ändå så vet du innerst in att du kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta för vi var som systrar. Jag saknar alla våra goda tider HAHAHA TRANÅS, LINKAN OSV.. Ja svär de va skojj..
Idag e vi i två olika värld. Du är på ena sida med din familj kasnke någon vän o kusin.. Ja är gift har en man och min familj.. Ja kommer ihåg alla tuffa tider vi hade tsm du och ja vi fanns där för varandra..
När min rahman åkte te kosovo utav alla mina vänner så fanns du kvar.. Visst du ljög mycket och de va det som fick mig och explodera sist. Ja ber inte om o vara med dig eller att du ska tro att ja vill att vi ska börja umgås med varann. Men ja vill bara veta om du mår bra.. De är de ända ja begör utav dig..
Och det är enbart om du sj vill.. I MISS U BUCKO <3
Kan inte sova fan =/ idag på jobbet var ja fett trött så ja köpte en Red  bull.. NU har ja drukigt en o en halv liter energy drink SNAKA OM ATT JA E PIGG SOM FAAAN !!..
Rahman ligger o sover ja sitter o bloggar o snorkar runt på fb har fett tråkigt.. Idag har ja jobbat som sagt ja va helt seg men df e ja pigg som i helvete nu hhehe..
A juste måste berätta något i dag när ja va på jobbet så logga ja in snabbt på en sida där man kan kolla adress person nr osv på folk.. Sen skulle ja se ifall dom hade registrerat mitt efternam så söker ja på Amela Mutic hahahaha de gick inte så dom hade bytt till Kolic :D Thihihihih över stolt :D




Ja markerade så man inte kan se adressen inte för ja kännde den andra Amela Colic
men de e inte snällt o lägga ut någon annans adress :D så där ja See you later aligeter



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0