I do <3

101030 :D
Idag hade ja och min man bröllop.. Vi är nu äntligen gifta borligt :D
Så nu har jag ändrat mitt efternam också så nu är ja Amela Kolic :D De kommer kännas lite konstigt och skriva under med Kolic men men :D Fy fan har inte varit inne på ass länge men nu har ja faktist lovat mig själv och vara inne oftare och blogga mer :D Ta mer fott o sånt :)..
Jag och min bebi var i Söndas i Ullared :D fyy fan va vi handla massor asså.. Och till vår nya lägenhet som vi ska flytta till nu den 1 December nu äre inte mycket kvar vi håller på och pakar som fan här hemma.. Det är en etta men vi har massa grejer de ska bli så sjönt och flytta in till en tvåa. ÄNTLIGEN ETT SOVRUM :)
De har vi längtat till jätte länge :D Min bebi är och jobbar ja har hållt på och städa lite här fy fan va mycket städ de finns asså när man ska flytta.. vi måste köpa målafärg o måla lite i toan min hårfärg finns lite överallt där hahah..Så de måste vi fixa måste ringa och boka besiktining för denna lägenhet :-D ..
Nu ska ja röra mig .. bye bye





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0